Over DDMCA | Denis Doeland
About DDMCA | Denis Doeland
Welkom bij DDMCA, waar innovatie, expertise en passie samenkomen! Opgericht door Denis Doeland, een veelzijdige visionair en pionier in de digitale wereld, staat DDMCA symbool voor 'Denis Doeland Management, Consultancy en Advies'. Denis, een unieke 'Slashie', is een veelgeprezen auteur, blogger, business en industry hacker, disruptor, maven, numerati, spreker en transformer.

Onze reis: Beginnend in 1993 in de bruisende wereld van de muziek, vooral de dance-industrie, heeft Denis een indrukwekkende reis gemaakt. Van zijn start bij de platenwinkel Bad Vibes tot het opzetten van de muziekuitgeverij en download portal voor ID&T, heeft hij zijn vaardigheden verfijnd en zijn horizon verbreed. Sinds 2011 richt hij zich volledig op DDMCA, met als doel bedrijven, merken en organisaties te helpen floreren in het digitale tijdperk.

Onze visie: Bij DDMCA geloven we dat de juiste toepassing van internet en sociale media organisaties kan transformeren. Denis Doeland zijn toekomstgerichte visie is dat sport-, media- en entertainmentbedrijven bestaansrecht hebben door hun content en de fans die ze daarmee aantrekken. Deze visie leidde tot de ontwikkeling van het Business Acceleration Framework, een revolutionaire benadering om organisaties te helpen groeien door data-analyse en winstgevende groeimodellen.

Achter de visie: Denis is niet alleen een vooraanstaand consultant en adviseur, maar ook een enthousiaste docent en auteur. Zijn boeken en blogs bieden diepgaande inzichten in de digitale wereld. Zijn passie en expertise maken hem tot een gewilde spreker en mentor.

Digitaal Vermogen: We zijn experts in het benutten van digitale kracht, macht en potentie. Onze benadering heeft succesvolle toepassingen gevonden in diverse sectoren, waaronder entertainment, media en sport. Door het digitale veranderingsproces helder en meetbaar te maken, helpen we organisaties hun volledige potentieel te realiseren.

Onze diensten: Bij DDMCA bieden we een scala aan diensten, waaronder advies, analyses, keynotes, masterclasses, en trainingen. We zijn toegewijd aan het leveren van op maat gemaakte oplossingen die onze klanten helpen te navigeren en te excelleren in het steeds veranderende digitale landschap.

Bij DDMCA geloven we in constante innovatie, praktische oplossingen en het creëren van duurzame waarde en streven we naar digitale excellentie!